Pieni esittelu olisi varmaan paikallaan, no minä olen minä ja omistan pienen suloisen seropin joka tuntee nimen Chupa :) Rotuja en tiedä tarkalleen mutta todella moni luulee neidissä olevan Chihua- kääpiöspinseriä /kääpiöspinseriä-heeleriä, on myöskin sanottu että voisi olla chihu-ranskis/ chihu- staffi, itselleni on oikeestaaan ihan sama mitä tässä pikkupakkauksessa on. Nyt joku "varmaan" ihmettelee miten en voi tietää koirani rotuja ?, no syy on siinä että Chupa on adoptoitu naapurimaasta en kylläkään ymmärrä miten joku voi olla niin julma että hylkää näinkin ihanan pienen koiran. 

Ja niille jotka ajattelee etteikö kotimaassa ole tarpeeksi kodittomia koiria, on vastaukseni on kyllä ja katselinkin kauvan tämän paikkakunnan eläinsuojelun sivuilta koiraa joka olisi pieni, tulisi toisten koirien kanssa toimeen (tyttärellä kaksi isohkoa koiraa), pystyisi asumaan kerrostalossa ja tulos oli aina 0:lla, siispä "laajensin" etsintä aluetta ja huomasin pienen Chupan johon rakastuin pelkien kuvien ja tekstin perusteella, soitin kotihoitajalle jolle pikkuneiti oli päässyt hoitoon suomen puolelle. Puhuimme kotihoitajan kanssa koirasta ja tulin vaan enemmän vakuuttuneemmaksi sittä että Chupa on se oikea koira minulle, täytin paperit ja jäin odottamaan koska neiti pääsisi muuttamaan luokseni asumaan, ja siittä kun Chupa muutti luokseni tulee syyskuussa vuosi täyteen :)

Palatakseni vielä tuohon ulkomaan adoptioon, olen monen ihmisen kanssa keskustellut asiasta jotka ovat "vastaan" ulkomaan adoptiota enkä ole saanut järkevää vastausta tähän kysymykseen Miten ulkomaalta adoptoitu koira eroa muista koirista jos se pääsee ihmiselle joka todella ymmärtää eläimen taustat? Minun mielestäni ei mitenkään koska koiran kun koiran saa araksi jne. jos se päätyy sille "väärälle" ihmiselle.